Powered by Smartsupp

O firmie

O firmie

Firma CENTRUM BIUROWE DAN-POL powstała w 2006 roku. Przedmiotem działalności jest przede wszystkim kompleksowa obsługa firm w zakresie dostaw materiałów biurowych, sprzętu komputerowego, urządzeń fiskalnych oraz systemów sprzedaży.

Współpracujemy z uznanymi producentami oraz importerami, dzięki czemu możemy zaoferować zróżnicowany asortyment w atrakcyjnej cenie. Obsługujemy firmy, instytucje, szkoły, uczelnie na terenie województwa podkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego oraz całego kraju. Nasza oferta skierowana jest do klientów indywidualnych oraz przedsiębiorstw. Dostarczamy sprzęt komputerowy najnowszej generacji, instalujemy oraz konfigurujemy systemy. Obejmujemy też naszych klientów pełną obsługą serwisową, która oprócz bieżącej kontroli poprawności funkcjonowania sprzętu obejmuje ochroną przed zagrożeniami zewnętrznymi.

Oferta

Co oferujemy?

about-us_2

Oferujemy tusze i tonery własnej produkcji dzięki którym nasi klienci oszczędzają średnio 40% na wydatkach związanych z eksploatacją i utrzymaniem sprzętu drukującego.

Dlaczego my:

Szeroka oferta sprzedażowa i usługowa

Prawie 15 letnie doświadczenie

Profesjonalne podejście do każdego zlecenia

Fachowe doradztwo przy zakupie nowego sprzętu

Ciągła aktualizacja oferty pod kątem nowego sprzętu

Rabaty i upusty przy stałej współpracy

Konkurencyjne ceny

Usługa od "a" do "z" czyli doradztwo, sprzedaż, montaż, gwarancja